Thursday, October 6, 2016

Faktore In Hoë Kwaliteit Afstandsonderrig Kursusse

Faktore in hoë kwaliteit afstandsonderrig kursusse Joseph McClary Liberty Universiteit joeedutegrity Die doel van hierdie artikel is om faktore wat bydra tot 'n hoë gehalte afstandsonderrig kursusse en hoe om struikelblokke te bied oorkom ondersoek. Vir die doeleindes van hierdie verslag, 'n hoë gehalte is gelykstaande aan kursusse wat 'n hoë tellings te ontvang op student tevredenheid opnames en ander maatstawwe wat studente se prestasie te meet. Corry (2008) dui daarop dat daar is 'n paar belangrike komponente om te oorweeg wanneer die evaluering van die kwaliteit van 'n afstandsonderrig kursus wat: & quot; (1) kursusontwerp, (2) inhoud, (3) die instrukteur en (4) steunstelsels & quot; (P. 1). (2008) raamwerk Corry se bied 'n uitstekende manier waarop om te begin die evaluering van die navorsing omdat die meeste enige komponent van 'n afstandsonderrig kursus val in een van hierdie vier kategorieë. In 'n afsonderlike verslag deur Husson (2002) op die kwaliteit maatreëls in afstandsonderrig, vind ons 'n soortgelyke raamwerk wat natuurlik ontwikkeling, fakulteit, assessering, ondersteuningsdienste, en tegnologie (bl. 253-259) stel. & Quot; Wanneer kwessies van gehalte word opgewek met betrekking tot Internet-gebaseerde afstandonderrig, die antwoorde voortdurend terug te kom na die erkenning van die behoeftes van studente en die vind van doeltreffende maniere om die leerproses & quot te fasiliteer; (Husson, 2002, bl. 260). Die navorsing deur Corry (2008) en Husson (2002) oor die algemeen kwalifiseer die gebiede wat fokus verdien wanneer die evaluering van online kursusse en 'n raamwerk waarop hierdie artikel gebaseer is. natuurlik Design Natuurlik ontwerp is 'n komplekse onderwerp. Talle metodes van instruksionele ontwerp bestaan ​​en die doeltreffendheid van elke kan wissel. Die doel hier is om algemene tendense in bestaande navorsing wat sterk bewyse natuurlik ontwerpbeginsels wat bydra tot 'n kwaliteit afstandsonderrig kursus voorsien identifiseer. Elias (2010) bied agt universele instruksionele ontwerp beginsels van kwaliteit afstandsonderrig kursusse. Die agt universele beginsels instruksionele ontwerp sluit (p.148): Billike gebruik. Billike gebruik behels verseker inhoud is beskikbaar vir alle leerders. Implikasies vir hierdie standaard oproep vir ontwikkelaars om die ekstra myl te loop in loop ontwikkeling te funksies soos skrifte, gesluit byskrifte, of ander toeganklikheid kenmerke sluit. Ontwikkelaars wat begeer om kortpaaie in kursusontwerp neem omseil dikwels insluiting van toeganklikheid funksies tot tyd en geld te spaar. Nietemin, etiese kursusontwerp oproepe vir 'n verbintenis teenoor billike gebruik. Buigsame gebruik. Buigsame gebruik behels offer inhoud in verskeie formate. Byvoorbeeld, webblaaiers soos Apple se Safari ® ondersteun nie Adobe ® Flash. Dit is dus belangrik om die inhoud toeganklik in 'n sekondêre wyse wat nie 'n student sou pleeg om toegang tot inhoud in 'n té eie tegniese omgewing te maak. Dit is natuurlik nie, tensy die loop geaardheid spesifiek vra vir 'n spesifieke platform wat gebruik sal word in die lewering van die onderwys. Eenvoudige en intuïtief. Die ontwerp van eenvoudige en intuïtief natuurlik ervarings is meer kompleks as wat dit klink. Byvoorbeeld, gewilde leer bestuur stelsels soos Blackboard ® gebruik kan word om 'n hoë gehalte natuurlik ervarings te skep asook onder baansyfer en verwarrend kinders. Met ander woorde, sal dit wees soos 'n timmerman wat besit 'n hoë gehalte gereedskap, maar dit nie korrek gebruik en bou 'n foutiewe huis. Dit is oor die algemeen 'n goeie praktyk oor hoëronderwysinstellings te verbind tot 'n enkele leer-bestuurstelsel, en dan in die meeste ontwikkeling van 'n algemene kursus uitleg al die dienste wat daarin kursusse. Dit beteken nie onderrigstrategieë of opdragte kan nie heeltemal anders tussen kursusse wees. Maar wat dit beteken is dat studente nie hoef te relearn hoe om verskeie bestuurstelsels gebruik wanneer hulle kursusse te neem. Instellings van hoër onderwys moet ook poog paar standaard benadering tot die strukturering van die werk in die aanlyn-omgewing. Van die skrywers Consulting ervaring met akademiese instellings, skole wat uiteenlopende afstandsonderrig stelsels het oor afdelings is veral vatbaar vir die skep van 'n aanlyn-omgewing wat minder as eenvoudige of intuïtief. Byvoorbeeld, 'n kollege van besigheid kies een platform vir hul aanlyn onderwys, terwyl die Skool vir Sosiale Wetenskappe by dieselfde instelling kies 'n ander. Kolleges en universiteite wat nie 'n enkele visie vir wat hul afstandsonderrig inisiatiewe moet lyk nie, moet departemente gaan verskillende rigtings met veranderlike vlakke van gehalte. Daarbenewens kan instruksionele ontwerp filosofie oor departemente die doeltreffendheid met betrekking tot die ekonomie van skaal vir ondersteuning, student, en fakulteit opleiding te offer. As departemente verlang om uiteenlopende aflewering stelsels gebruik, moet daar 'n gehalte rasionaal wat geïntegreer is met die instellings groter visie vir sy afstandsonderrig inisiatiewe wees. Waarneembaar inligting. Waarneembaar inligting behels die verbetering van inhoud met beskrywings, onderskrifte en transkripsies. Byvoorbeeld, as 'n instrukteur is oor 'n komplekse onderwerp in 'n video, dit is voordelig vir die inhoud om ook in 'n transkripsie sodat die inhoud kan word opgeneem deur die student op die regte pad. Die verskaffing van waarneembaar inligting behels nie net akkommodeer toeganklikheid maar die verskaffing van hulpbronne vir alternatiewe toegang tot voordeel van studente met verskillende leer modaliteite. Verdraagsaamheid vir foute. Verdraagsaamheid vir foute bied aan studente die geleentheid om maklik korrekte foute. Byvoorbeeld, 'n goeie kursusse voorsiening te maak vir studente 'n manier om saam te werk met betrekking tot die werk wat nodig het om heringedien word in ooreenstemming met verloop beleid. Nog 'n groot stap instellings geneem het in die rigting van die verbetering van hul toleransie vir foute behels gesentraliseerde verifikasie dienste. Met gesentraliseerde verifikasie dienste (CAS), moet studente 'n gebruikersnaam en wagwoord vir alle van web-gebaseerde dienste die skool se. Voor die CAS beweging, sal studente gewees het wat nodig is om aparte gebruikersname en wagwoorde vir studentedienste soos registrasie, besigheid kantoor, biblioteek, en toegang loopbaan sentrum te hê. Na 'n CAS verbeter dramaties verdraagsaamheid vir die bestuur van studenterekening inligting en verifikasie dienste vir verskeie web programme wat gebruik word deur die instelling (Jasig 2013, p. 1). Studente nou beter geniet die luukse van bykomende tyd spandeer op koers werk, in teenstelling met die bestuur kwessies rekening. Lae fisiese en tegniese inspanning. Vreemde kognitiewe lading geplaas op studente wat kursusmateriaal of die lewering stelsel moet tot die minimum beperk (Rikers, 2006, p. 359). Inkorporeer leser tjeks om funksies hulp in hierdie verband te verseker. Daarbenewens gebruikers toets, 'n duidelike en konsekwente ontwerp en helpende tegnologieë toelaat ook studente om meer kognitiewe fokus op inhoud en die leerproses in teenstelling met die leeromgewing self te wy. Gemeenskap van leerders en ondersteuning. Goeie kursusontwerp inkorporeer groepleer en diens tegnologie aan dié interaksies op 'n afstand te fasiliteer. Daarbenewens, met behulp van verskeie metodes van kommunikasie verhoog betrokkenheid. Instruksionele klimaat. Elias (2010) dui daarop instrukteurs, & quot; maak kontak en bly betrokke. Stoot gereelde aanmanings en vrae aan studente en trek in-leerder-gegenereerde inhoud & quot; (Bl. 149). Een draad wat konsekwent loop deur navorsingstudies is dat interaksie is 'n belangrike element in die onderrigproses. Natuurlik ontwerp en instrukteurs dra 'n verantwoordelikheid om studente te betrek in 'n sinvolle manier. Benewens die agt beginsels gelys, een van die belangrikste beginsels oorblywende is dat 'n goeie afstandsonderrig kursusse gereeld geëvalueer. Simonson, Smaldino, Albright, Zvacek (2012) bied 'n kwaliteit raamwerk vir wat geëvalueer moet word in 'n afstandsonderrig kursus. Simsonson et al. (2012), meld leer goeie afstand kursusse evalueer: & Quot; (1) reaksies (? Het hulle dit wil hê), (2) leer (het hulle leer dit?), (3) oordrag (sal hulle dit gebruik?), (4) resultate (sal dit saak?), En (5) opbrengs op belegging (het dit betaal vir homself en dra by tot die onderste lyn?) & quot; (Bl. 349). Hierdie raamwerk vir natuurlik evaluering lei tot 'n afgeronde en deeglike benadering vir verbetering. kursusinhoud Daar is verskeie aanwysers van gehalte-inhoud wat een van die mees voor die hand liggend sluit om te verseker dit is up-to-date en relevant. Met betrekking tot die inhoud relevansie, moet elke module van die inhoud in die loop sentreer rondom spesifieke doelwitte loop. Studente moet nie gelaat word om te wonder hoe inhoud veronderstel is om te hou verband met die kursus doelwitte. 'N Goeie afstandsonderrig kursus laat geen onduidelikheid in die studente gedagte oor hoe inhoud van toepassing op doelwitte. Daarbenewens, 'n goeie kursusse het 'n verskeidenheid van hulpbronne wat die konsepte geleer in die loop oor die hele ondersteun. Nog 'n belangrike kenmerk van kwaliteit van die inhoud is of dit is herbruikbare. Instellings van hoër onderwys het bevind dat hergebruik inhoud is 'n doeltreffende manier waarop aanlyn programme te ontwikkel. Spanne van instrukteurs, gebruik te maak van die sterk punte van elke persoon, kan uitstaande kurrikulum wat eenvormig aangebied aan alle studente in 'n bepaalde program te ontwikkel. 'N Voordeel van hierdie benadering is dat as die kursus is geïmplementeer, inhoud is nie onderskei in terme van die algehele kurrikulum of onderwerpe gedek. Vir instansies wat wil hê dat die ekonomieë van skaal te benut, hergebruik van inhoud is verpligtend. Die Sharable Content Object Reference Model (SCORM) en soortgelyke modelle vir strukturering inhoud in herbruikbare voorwerpe gegroei in voorkoms. Verskaffers van afstandsonderrig produkte soos Artikuleer & Reg ;, Captivate ® ;, Camtasia ® ;. Blackboard ® en talle ander het bevind dat om kompeterend te wees, moet hulle akkommodeer 'n standaard vir die ontwikkeling en die verwerking herbruikbare inhoud voorwerpe in verskillende Leersisteme. natuurlik Instrukteur & Quot; Die rol van die aanlyn afstandsonderrig instrukteur is dubbelsinnig en dikwels siek gedefinieer & quot; (Easton, 2003). Erger nog, 'n gewilde mite wat verband hou met afstandsonderrig kursusse is dat instrukteurs glad nie nodig is. Navorsing het hierdie mite om te rus het. Byvoorbeeld, Zirkin en Sumler (1995) ondersoek die gevolge van interaktiwiteit en leer. Hul navorsing tot die gevolgtrekking gekom dat 'n positiewe verhouding tussen die vlak van die kursus interaktiwiteit en studenteleer en tevredenheid. & Quot; Die gewig van bewyse uit die navorsing hersien was dat verhoogde student betrokkenheid by onmiddellike interaksie het gelei tot verhoogde leer soos weerspieël deur toetsprestasie, grade, en student tevredenheid & quot; (Bl. 101). Daarbenewens het die Internasionale Afstandsonderrig Sertifisering Center (2001) dui daarop dat instrukteurs bied 'n belangrike en noodsaaklike rol in die beoefening studente en die verskaffing van belangrike interaktiewe leerervaring (bl. 12). Benewens die verskaffing van interaksie, kwaliteit afstandsonderrig instrukteurs bied meer as algemene toesig oor studente opgevolg deur die loop. Instrukteurs moet studente te betrek op 'n meer persoonlike vlak. Maybery, Reupert, Patrick, Chittleborough (2009) berig dat, & quot; op die geheel, die meerderheid van die studente berig die behoefte aan afstand instrukteurs 'n persoonlike teenwoordigheid bied, beskryf hierdie teenwoordigheid in terme van 'n innemende, toeganklike, begrip, geduld, en passievol oor die onderwerp & quot; (Bl. 53). Soos afstandsonderrig raak meer alomteenwoordige, moet instrukteurs en skooladministrateurs nie uit die oog hoe om persoonlik en toepaslik te betrek studente verloor. Byvoorbeeld, die skrywer van die verslag het 'n afstandsonderrig graadkursus deur 'n groot geakkrediteerde akademiese instelling. Die instrukteur vir die kursus gegradeer opgedra vraestelle, met dien verstande egter geen substantiewe terugvoering met betrekking tot die onderwerp van die kursus. Die klein hoeveelheid terugvoer die instrukteur het verskaf is uitsluitlik gebaseer op skryfstyl vereistes en niks met betrekking tot die kursusinhoud as verwant aan die doelwitte te bereik. Daarbenewens is studente aan hulleself oorgelaat in gesprek plasings. Gesprekke beland dwaal van die onderwerp af en wese van min opvoedkundige waarde. Plaaslike akkreditasie entiteite vereis dat instrukteurs het ondervinding in die onderwerp te word gekwalifiseer om kursusse te onderrig. Dit byna universele vereiste deur akkrediteringsliggame impliseer instrukteurs moet studente te betrek op kursusinhoud, nie net op aanvullende aangeleenthede nie direk verband hou met die verloop doelwitte. Goeie afstandsonderrig instrukteurs in staat is om ingelig te doen studente 'op die meganika van skryfstyl en die onderwerp wat hulle opdrag. Kwaliteit afstandsonderrig instrukteurs verwant terugvoer wat daarop dui dat die instrukteur die student se werk gelees het. Byvoorbeeld, kan instrukteurs skryf dat die student aan die vereistes vir die taak voltooi het en verskaf spesifieke kommentaar oor die werk self. Goeie instrukteurs sal nodig terugvoer te gee oor die styl, onderwerp, en die inhoud van die opdrag. Kwaliteit terugvoer gee aanduiding van die instrukteur het deeglik oorweeg die studente werk en ontwikkel 'n meer kwaliteit persoonlike verband tussen die student en dosent. Byvoorbeeld, kan 'n goeie instrukteur sê dat hy geniet die lees van 'n artikel van papier 'n student se en hou van die voorbeelde die student voorsien om hul bewerings te staaf. Goeie afstandsonderrig instrukteurs sal nie dubbelsinnig of té generiese terugvoer. Betrokkenheid by ondubbelsinnig terugvoer het ook getoon dat motivering vir studente te verhoog en bydra tot hul sukses (Maybery, Reupert, Patrick, Chittleborough 2009, p. 53). Een kwessie wat kommer wek die skrywer het opgemerk nadat die werk met honderde afstandsonderrig organisasies is dat aanlyn instrukteurs 'n neiging om oor hulself professioneel te pleeg en gevolglik hul eie verwagtinge tydens 'n afstandsonderrig kursus verminder kan hê. Wanneer instrukteurs kom in aanmerking vir 'n posisie onderrig, onderhoud vrae met betrekking tot ander professionele verpligtinge moet nie buite perke beskou. Wat kan beter wees om duidelik te kommunikeer verwagtinge vir die instrukteurs in 'n beleidsverklaring. & Quot; Oor die afgelope twee dekades, die rol en funksie van die instrukteur het drasties verander as gevolg van die ekonomiese, tegnologiese en onderwys faktore. Daarom is daar 'n groeiende behoefte aan 'n beter gehalte aanlyn opleiding van onderwysers om huidige en potensiële aanlyn instrukteurs om hierdie instrukteurs beter in staat stel om die immer-veranderende behoefte van hul aanlyn leer bevolkings & quot ontmoet bied; (Barrett, 2010, p. 17). Ten slotte, opvoedkundige instellings offer gehalte afstandsonderrig kursusse by te staan ​​tradisionele klaskamer fakulteit aan die oorgang aanlyn te maak indien so 'n oorgang nodig is. Die oorgang van die klaskamer om aanlyn kursus lewering is dikwels nie maklik nie, want die vaardighede wat nodig is vir die onderrig in die klaskamer verskil van dié wat nodig is in die aanlyn-omgewing kan wees. Instrukteurs wat vervul deur lewendige aanbieding in die voorkant van 'n klas kan teleurgesteld wees deur die isolasie of ander leer verwagtinge en strategieë wat gebruik word in afstandsonderrig. Kwaliteit aanlyn kursusse instrukteurs wat voldoende opgelei om te leer op 'n afstand. Ondersteuning Systems Goeie afstandsonderrig kursusse gevolg van instellings wat bied kwaliteit natuurlik steunstelsels vir studente en instrukteurs. Corry (2008) dui daarop steunstelsels kan verdeel word in drie verskillende gebiede. Akademiese ondersteuning, administratiewe ondersteuning en tegniese ondersteuning (bl. 90). Akademiese ondersteuning behels instrukteurs verskaffing substantiewe betrokkenheid en terugvoer vir natuurlik aktiwiteite. Administratiewe ondersteuning behels dinge soos finansiële hulp, advies, registrateur dienste ens Vir skole met behulp van tegniese stelsels om onderwys te verskaf, is dit nie 'n kwessie van of 'n student probleme sal hê; dit is 'n kwessie van wanneer hulle probleme sal hê. Akademiese, administratiewe en tegniese ondersteuning dienste moet gereeld geëvalueer word as 'n deel van die kursus evaluering. Daarbenewens evaluering data moet beskikbaar gestel word aan die toepaslike belanghebbendes aan aanspreeklikheid en deurlopende verbetering te verseker. Navorsing toon ook gevolge vir nie die verskaffing van voldoende ondersteuning of opleiding vir dosente. & Quot; Instellings versuim om te ontwikkel 'n voldoende fakulteit en studente-ondersteuning infrastruktuur sal uiteindelik teëkom beduidende probleme & quot; (Rogers, 2009, p. 2002). Instrukteurs moet bereid wees om die gereedskap wat beskikbaar is vir afstandsonderrig kursusse gebruik. Uit ervaring van die skrywer se, kan 'n gebrek aan fakulteit opleiding op afstandsonderrig platforms en instruksionele ontwerp lei tot fragmentasie van aflewering stelsels en onderrigstrategieë en verwagtinge ontplooi deur die instelling. Instellings sonder 'n enkele visie vir afstandsonderrig kan inter-organisatoriese departemente die ontwikkeling van hul eie uiteenlopende planne oor hoe om afstandsonderrig aanbied het. Dit kan lei tot instellings weer uit te vind 'n aantal verskillende dienste en prosedures binne die organisasie. Byvoorbeeld, kan 'n kollege van besigheid Blackboard ® gebruik; omdat die instrukteurs het dit voor gebruik. In teenstelling hiermee het die instrukteurs in die skool van geesteswetenskappe gebruik Skype omdat dié instrukteurs nie vertroud is met die vermoë van Blackboard ® ;. Hierdie nie-eenvormigheid het nadele insluitend 'n gebrek aan die ekonomieë van skaal in die stelsel lisensiëring, uiteenlopende opleidingsprogramme vir fakulteit, anders loop ontwerpvereistes en strategieë, verskillende stelsels vir studente om ens leer in situasies soos hierdie, 'n gebrek aan 'n institusionele visie vir afstandsonderrig is gewoonlik in die middel van die probleem. As uiteenlopende afleweringstelsels is om gebruik te word, moet daar 'n sterk doel agter die besluit wees. Die oorwinning van groot struikelblokke tot die aanbied van kwaliteit afstandsonderrig kursusse Miskien is een van die beste maniere om goeie afstandsonderrig kursusse evalueer is om te oorweeg hoe die instellings van die grootste struikelblokke om hulle te bied oorwin het. Simonson, Schlosser, Orellana (2011) noem die tien mees aansienlike hindernisse instellings moet oorkom om kwaliteit afstandsonderrig programme aan te bied. Die struikelblokke in hul rangorde (bl. 130). Verhoogde tyd verbintenis. Afstandsonderrig kursusse kan baie goed langer neem vir instrukteurs om te bestuur as die tradisionele klaskamer kursusse. Kwaliteit kursusse word gefasiliteer deur opgeleide instrukteurs wat weet hoe om die gehalte van die kursus in stand te hou en nie oorweldig word deur nuwe vereistes en vele hulle mag nie gebruik word om. Gebrek aan fondse om afstandsonderrig programme te implementeer. Begrotingsbeperkings nie weggaan nie met afstandsonderrig. Tensy die program voordeel kan trek uit die skaalvoordele en verdien 'n opbrengs op belegging wat groter as of gelyk aan die ontwikkeling en lewering koste, kan afstandsonderrig programme maklik geld verloor. Organisatoriese weerstand teen verandering. Instellings met hoogs onafhanklike departementele turf mag dit moeilik vind om saam te werk met ander departemente of institusionele dienssentrums tot gehalte-onderwys online bring. Goeie afstandsonderrig kursusse as gevolg van 'n spanpoging tussen verskillende partye oor die instelling. Gebrek aan visie vir afstandsonderrig in die organisasie. Kwaliteit afstandsonderrig programme as gevolg van 'n algehele institusionele visie. Gehaltestandaarde word ook oorgedra van die leierskap van die instelling om die verskillende departemente verskaf deur afstandsonderrig. Gebrek aan ondersteuning personeel om te help natuurlik ontwikkeling. Om hierdie uitdaging aan te spreek, is akademiese instellings te ontplooi sentrums vir onderrig en leer (SOL). Byvoorbeeld, die Universiteit van Texas (2010) het sy Sentrum vir Onderrig en Leer in 2010. As 'n proklamasie van sy missie die Universiteit Provost gesê: & ldquo; SOL sal nou saamwerk met kolleges, departemente, studente en individuele fakulteit om ander te ondersteun strategiese inisiatiewe wat opvoedkundige uitnemendheid te bevorder. SOL sal die inlywing van onderrigtegnologie en nuwe media help in afdelings om opvoedkundige uitnemendheid ondersteun, betrokke en kritiese ondersoek modelle van onderrig en leer te bevorder, bied verhoogde aandag aan die ontwikkeling van fundamentele akademiese vaardighede en kern konseptuele kennis, die verbetering van die spesifikasie en assessering van leeruitkomste en bevorder studentesukses & rdquo; (P. 1). 'N Ontleding van ander sentrums vir onderrig en leer te openbaar treffend soortgelyk doelwitte met dié van die Universiteit van Texas. CTLs help die standaarde vir gehalte afstandsonderrig oor die instelling in te samel en die verskaffing van fakulteit met waardevolle hulpbronne om kwaliteit afstandsonderrig verskaf. Gebrek aan institusionele strategiese beplanning vir afstandsonderrig is nog 'n groot struikelblok vir leer gehalte afstand. Strategiese beplanning vereis leierskap op elke vlak van die organisasie. Nie met 'n institusionele plan vir afstandsonderrig program kan lei tot fragmentasie van inisiatiewe wat gemengde resultate sal oplewer oor programme. Stadige tempo van die implementering daarvan. Kursusontwerp oor sekere onderwerpe vereis gereelde verandering. Byvoorbeeld, kan 'n kursus oor die Amerikaanse Burgeroorlog nie nodig opdatering so dikwels as sulks 'n kursus oor tegnologie of die huidige gebeure. Stelsels moet in plek wees om die inhoud en instruksionele ontwerp verseker hersien en gereeld opgedateer. Fakulteit vergoeding. Gegewe 'n afstandsonderrig kursusse kan langer neem om te fasiliteer as die klaskamer ekwivalent, lok gekwalifiseerde instrukteurs kan 'n uitdaging wees. Om hierdie probleem aan te spreek, is baie groot instellings gebruik te maak van groter getalle toevoegsel instrukteurs om te voldoen aan vereistes te help. Toevoegsel instrukteurs gewoonlik goedkoper as die handhawing van voltydse fakulteit en gebruik net-betyds om tydperke van wisselende vraag natuurlik te fasiliteer. Probleme hoogte te bly met tegnologiese veranderinge. Goeie afstandsonderrig kursusse gebruik toepaslike en huidige tegnologie. Opgraderings, nuwe funksies, is verbeterde vermoë gereeld uitgerol binne 'n hoë gehalte afstandsonderrig gereedskap. Organisasiekultuur moet 'n deurlopende en 'n onophoudelike verbintenis tot die voorbereiding fakulteit en studente om voortdurend vorentoe te neem die volgende stappe te bevorder. Gebrek aan infrastruktuur of ondersteuning. Afstandsonderrig kursusse is soos net so goed soos die infrastruktuur en personeel wat hulle ondersteun. Byvoorbeeld, 'n instelling die skrywer geraadpleeg bied verskeie wolk-gebaseerde web programme te instrukteurs te help met die fasilitering van online kursusse. Maar maak nie ter plaatse opleiding of ondersteuning is beskikbaar vir die fakulteit. As gevolg hiervan, is die aansoeke slegs gebruik word deur 'n minderheid van instrukteurs wat die tyd om hulself op te lei geneem. Die administrateurs wat die aansoeke verkry het voorgestel dat die programme is intuïtief genoeg vir fakulteit te leer sonder opleiding. Dis interessant dat leierskap by die instelling later bevind dat die primêre kwessie agter die lae aantal instrukteurs goedkeuring van die gereedskap was nie die vermoë van die instrukteurs 'om die sagteware programme te leer. Die primêre probleem veroorsaak 'n gebrek aan aanvaarding is die instrukteurs nie besef dat die programme beskikbaar was en hoe hulle gedien om die kursus te bereik. Die doel van hierdie vraestel is om faktore wat bydra tot 'n hoë gehalte afstandsonderrig kursusse te ondersoek. Afstandsonderrig is hier om te bly. Opvoedkundige instellings moet 'n visie vir watter tipe afstandsonderrig programme wat hulle sal implementeer en die standaarde wat hulle sal hou om te hê. Instellings sal afstandsonderrig te bemeester, of in sommige gevalle, sal afstandsonderrig tendense en eise die skool bemeester. In wese, moet opvoedkundige instellings proaktief in die verskaffing van leierskap wat dien as 'n spreekwoordelike lig huis waarin hul departemente, kolleges en skole kan kyk om te wees. Daarbenewens uit ondervinding die skrywer se opvoedkundige instellings moet kommunikeer om natuurlik ontwikkelaars en programleiers wat is aanvaarbaar opbrengskoerse op afstandsonderrig programme. Terwyl groot instrukteurs word dikwels nie gefokus op die onderste lyn van die vraag of 'n kursus betaal vir homself, die werklikheid is dat kursusse selfonderhoudend moet wees en maai 'n ruil vir belegging die instelling se nie, tensy daar 'n grondige rede om anders te doen. Met betrekking tot die oorwinning van struikelblokke te bied leer gehalte afstand, elk van die struikelblokke en strategieë om dit te oorkom gelys kan in behoorlike beplanning en evaluering van die kursus bestudeer. Soms, kan 'n buitensporige bedrag van aandag gegee word aan fasilitering van die afstandsonderrig program, terwyl die beplanning en evaluering fases verwaarloos. Nog 'n voortdurende uitdaging wat instellings in die gesig staar in die ontwikkeling en aanbied van kwaliteit afstandsonderrig kursusse is om gehalte fakulteit. Die vlak van betrokkenheid instrukteurs is bereid om te fasiliteer en kaliber van hul geloofsbriewe sal voortgaan om 'n onderskeidende faktor wees in die meet van die kwaliteit van 'n kursus en die instelling wat dit. Soos in staat soveel instrukteurs is, moet instellings nie instrukteurs verlaat om hul eie lot te institusionele verwagtinge stel. Instrukteurs moet gelei word deur 'n goeie beleid, opleiding ervarings en verwagtinge uiteengesit deur die instelling. Oor die skrywer Joseph McClary spandeer meer as 'n dekade voorste twee groot afstandsonderrig Standaardeliggame, die ARELLO Afstandsonderrig Sertifisering Program en die Internasionale Afstandsonderrig Sertifisering Center (IDECC), wat afstandsonderrig standaarde vir die Verenigde State van Amerika Real Estate en waardering bedrywe te reguleer. In 2001, was McClary aangewys as die stigterslede uitvoerende direkteur van IDECC wat stel instruksionele ontwerp standaarde vir afstandsonderrig en sertifiseer kursusse vir professionele krediet aangebied. McClary het raad gehou met meer as 350 afstandsonderrig verskaffers om hulle by te staan ​​in die vergadering van instruksionele ontwerp standaarde en die bereiking van certificaties vir gehalte. In 2008, McClary mede-geskryf en stigter van die IDECC Certified Afstandsonderrig Instrukteur Program wat ongeveer 'n duisend afstandsonderrig instrukteurs sertifiseer regoor die wêreld. McClary het 'n Magister Artium in Onderwys van George Washington Universiteit en het 'n gesertifiseerde middel van die skool en die hoërskool onderwyser is. Hy het ook geleer by as 'n toevoegsel instrukteur van onderwys by Faulkner Universiteit. McClary besit tans sy eie konsultasiemaatskappy EduTegrity wat instruksionele ontwikkeling afrigting, opvoedkundige ontwikkelingsprogram en nie-winsgewende bestuur raadgewende bied. Hy kan gekontak word by JoeEduTegrity. Verwysings Corry, M. (2008). Kwaliteit in afstand learning. Distance Leer, 5 (1), 88-91. Barrett, B. (2010). Virtuele onderrig en strategieë: die oordrag van leer tradisionele klasse aanlyn klasse. Kontemporêre vraagstukke in Opvoedkundige Navorsing, 3 (12), 17-20. Easton, S. S. (2003). Verduidelik die rol van die instrukteur se aanlyn afstand learning. Communication Onderwys, 52 (2), 87. Elias, T. (2010). Universal instruksionele ontwerp beginsels vir Moodle. Internasionale beoordeling van navorsing in en Internasionale Onderwys 11 (2).Retrieved van irrodl / index. php / irrodl / artikel / siening / 869 Erskine, E. B. (2012).Effective aanlyn instrukteurs en emosionele intelligence. Walden Universiteit).ProQuest verhandelings en proefskrifte, 93. Husson, W. J. & Waterman, E. K. (2002). Kwaliteit maatreëls in afstand learning. Higher onderwys in Europa, 27 (3), 253-260. doi: 10,1080 / 0379772022000014989 Internasionale Afstandsonderrig Sertifisering Center. (2001). Afstandsonderrig Standaarde. Chicago: IDECC. Maybery, D. Reupert, A. Patrick, K. & Chittleborough, P. (2009). Die belangrikheid van menswees: persoonlike teenwoordigheid instrukteurs 'n afstand programme. International Journal of Onderrig en Leer in Hoër Onderwys, pp. 47-56. Rikers, R. M. J. P. (2006), 'n kritiese besinning oor opkomende onderwerpe in kognitiewe lading navorsing. Appl. Cognit. Psychol. 20: 359364. doi: 10,1002 / acp.1252 Rogers, P. (2009).Encyclopedia van Afstandsonderrig. Inligtingkunde Reference. Simonson, M. Schlosser, C. & Orellana, A. (2011). Afstand educationresearch: 'n oorsig van die literature. Journal vir Rekenaarkunde in Hoër Onderwys, 23 (2-3), 124-142. doi: dx. doi / 10,1007 / s12528-011-9045-8 Simonson, M. Smaldino, S. Albright, M. & Zvacek, S. (2012). Onderrig en leer op 'n afstand - fondamente van afstandsonderrig vyfde uitgawe. Boston: Pearson. Universiteit van Texas (2010, 23 Julie).Center vir onderrig, leer om opvoedkundige uitnemendheid ondersteun. Amerikaanse Fed Nuus Service, insluitend die Amerikaanse staat News. Zirkin, B. & Sumler, D. (1995).Interactiveor nie-interaktiewe? Dit is die vraag! 'N geannoteerde bibliografie. Journal of Afstandsonderrig, 10 (1), 95-112 Online Journal of Afstandsonderrig Administrasie, Deel XVI, nommer II, Summer 2013 Universiteit van Wes Georgia, Afstandsonderrig Center


No comments:

Post a Comment