Sunday, October 9, 2016

Etf Trading Strategie Vrae

ETF Trading Strategie FAQ's Wat is TheGoldAndOilGuy diens en wat is Chris Vermeulen? TheGoldAndOilGuy besit en bestuur deur my (Chris Vermeulen) 'n individu aktief swing handel spesialis. Na my analise deel met vriende, mede-handelaars en beleggers, het ek besluit om te maak handel my voltydse werk in 2003. Hierdie diens is ontwerp van die grond af vir beleggers wat wil om te fokus op konsekwent, akkurate en winsgewende bedrywe, terwyl die leer hoe om te help lees die finansiële markte vir hulle self. Ek is die handel sedert 2000, fyn tuning my handel strategie jaar na jaar. Ek voortgaan om die tydsberekening, toegang en uitgang punte te verbeter en verken nuwe beleggings as die mark ontwikkel. My fokus is op die handel met die algehele mark neiging en om nuwe bul en beermarkte sien binne die verskillende sektore, indekse, kommoditeite en geldeenhede. My swing ambagte gewoonlik duur tussen 1-6 weke lank. Maar tydens wisselvallige tye my doel is om die kort termyn oorkoop en oorverkoopte mark sentiment vlakke te speel met ambagte blywende 1-5 dae lank. Waar kry ek 'n lys van vorige voltooi ambagte? Hierdie nuusbrief is verby onder 'n paar veranderinge wat onlangs aan beide my ambagte en langtermyn beleggings te deel vir al my belegging kapitaal. Omdat die nuusbrief bied nou beide my swing ambagte en langtermynbeleggings wat in nuwe bulmarkte of kort / omgekeerde posisies vir beleggings wat nuwe beermarkte begin, sal afgelope ambagte nie behoorlik te wys wat hierdie nuusbrief nie. Het jy handel ons geld vir ons? Jammer, ek het nie kliënte geld te bestuur as ek nie 'n geregistreerde beleggingsadviseur. Maar my diens maak dit maklik om dit te volg kan jy die ambagte te plaas op jou eie.


No comments:

Post a Comment