Monday, October 24, 2016

Aflaai Kom Dan In My Trading Kamer ( Audioboek ) Deur Alexander Elder

Aflaai kom dan in my Trading Kamer (Audioboek) deur Alexander Elder Dit is Barrons 2003 Boek van die Jaar dit begin met 'n kort primer vir beginners, dan beweeg op na die 3 Me van suksesvolle handel Mind (sielkunde), Metode (tegniese ontleding), en Geld (risiko beheer). Dr. Elder aandele met jou sy jongste aanwysers, stelsels, en reëls, ontdek sedert die publikasie van sy eerste internasionale bestseller, handel vir 'n lewe, nege jaar vroeër. Die volgende afdeling van die georganiseerde Trader neem jou waar geen handel boek ooit tevore is verby, leer jou hoe om jou tyd en moeite te organiseer. Jy leer om die beste markte vir handel kies en ontwerp 'n besluitnemingsproses boom. 'N Volledige opname, gelees deur die skrywer, dr Alexander Elder. Wil jy eerder luister na 'n boek terwyl jy ry, doen take, of sny die grasperk? Het jy 'n beter deur te luister as die lees van leer? As jy ja geantwoord het op enige van hierdie vrae en belangstel in die handel, ons het 'n unieke produk vir jou. Kom dan in my Trading Kamer het geword van die beste verkoop handel boek in die wêreld, want handelaars vind dit nuttig en hou aan te beveel dit aan hul vriende. Nou het ons 'n manier om dit selfs nog beter te maak deur 'hierdie boek op klank CDs. A unieke kenmerk van hierdie opname is dat dit gelees word deur die outeur self, die oordra van die presiese betekenis van elke paragraaf. Die eksterne hindernisse tot sukses, sielkunde, tegniese ontleding, geld bestuur, rekordhouding, en die ontwerp van 'n verhandeling van plan Dr. Elder leer jy almal van hulle. Die hele audioboek is ongeveer 12 uur lank, Jy kan dit koop op 12 CD's. Elke snit op 'n CD ooreenstem met 'n hoofstuk of 'n subchapter, maak dit maklik om te spring na die bladsy wat jy wil om te herhaal. Die audioboek kom met 'n boekie met kaarte sowel as tabelle en formules uit die boek. Jou aankoop arriveer in aantreklike geval, met 'n chartbook. Aflaai Links: opgelaaide / lêer / 2h98fjhf / Alexander% 20Elder% 20-% 20Come% 20Into% 20My% 20Trading% 20Room-cabafx. part01.rar opgelaaide / lêer / se0yr5vj / Alexander% 20Elder% 20-% 20Come% 20Into% 20My% 20Trading% 20Room-cabafx. part02.rar opgelaaide / lêer / vygo3agl / Alexander% 20Elder% 20-% 20Come% 20Into% 20My% 20Trading% 20Room-cabafx. part03.rar opgelaaide / lêer / klkchi77 / Alexander% 20Elder% 20-% 20Come% 20Into% 20My% 20Trading% 20Room-cabafx. part04.rar opgelaaide / lêer / yyhbdx3s / Alexander% 20Elder% 20-% 20Come% 20Into% 20My% 20Trading% 20Room-cabafx. part05.rar opgelaaide / lêer / c69dfvpt / Alexander% 20Elder% 20-% 20Come% 20Into% 20My% 20Trading% 20Room-cabafx. part06.rar opgelaaide / lêer / rdqk24v5 / Alexander% 20Elder% 20-% 20Come% 20Into% 20My% 20Trading% 20Room-cabafx. part07.rar Wagwoord. cabafx


No comments:

Post a Comment